Mera bilder från lördagen!

Tänkte börja med att visa lite på-vägen-till-Snake Park-bilder!

Till exempel försiktigheten med elektriciteten på trafikljusen..



Eller de välbyggda husen..



Mycket tråkiga lägenheter, alla ser typ ut såhär!



En mycket stabil byggställning, det vore något för Sverige det!



Helt otroligt att en skylt behövs för detta!




Nu lite bilder från parken!











Mina snygga medresenärer!



Jag som nästan håller i en orm, mycket coolt. (Och ja, jag har omformaterat min kropp en del, jobbat mycket hårt!)



Blev omsprungna av typ 100 små indiska barn. Kaos hela tiden, men dom är så söta!



Middagen åts som vanligt på Polka Dots, och här sitter vi och ser nöjda ut!
Matilda och Fridde!



Cecilia & jag!


Vi får se om våra glada ansikten ändras efter dessa efterrätter. Det var mycket goda, nu är det bara att vänta och se om rännskitan sätter igång inatt.. Ett av våra större problem är att vi alla sover i samma säng, haha.

Min Creme Brule (eller hur det nu stavas).



Friddes chokladsak med banan.



En mastig dunderchokladtårta vilken Matilda och Cecilia åt.



Vi var smarta och tog olika saker för att prova på vilka man bli sjuk av. Så blir bara jag dålig så vet vi att creme brulen inte är att rekommendera. Man får ju aldrig veta om man inte testar, och tänk om vi under dessa 4 veckor skulle avstå efterrätter helt i onödan. Usch, hemsk tanke! Bara att hålla tummarna för att man inte badar i skit imorgon när man vaknar.. HAHAHAHAH

Nej usch, nu börjar vi bli trötta tror jag. Precis som vanligt. Bäst att gå hem och lägga sig och ta en dundersovmorgon imorrn. Det är vi värda nu!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lite mer spännande djur än i vår djurpark... Men också kul för indierna att titta på er också!! hihi Ser väldigt gott ut med alla efterrätter, hoppas att ni får prova på många olika utan att bli sjuka! Kram

2011-02-27 @ 09:15:52
URL: http://jullesresa.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-02-27 @ 10:08:41
Postat av: Mamma

En annan sorts djurpark än vi har här hemma!Och kul för indierna att få titta på er också...hihi.. Hoppas efterätterna var lika smarriga som dom såg ut och att ni inte fick ont i magen! Kram

2011-02-27 @ 10:16:54
URL: http://jullesresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0