Onsdag - 2/3

Idag har det inte hänt mycket alls faktiskt, så blir ett kort inlägg.

Har fixat till så att vi kommer få göra någonting i helgen iallafall, så känns inte lika hopplöst som igår.
Och fick en uppgift på jobbet idag att skriva en rapport tills på fredag på allt vi lärt oss den här veckan, så gäller att börja lyssna ordentligt nu. Hellre har jag en rapport att skriva än att bara sitta av tiden, klockan går så fruktansvärt sakta då.

Käk på Polka Dots ikväll igen, ska man ta en till kycklingschnitzel kanske? Eller möjligtvis kycklinglasagne?
Haha, känner att min mat är väldigt varierande här :) men gott är det ju, och det är huvudsaken!

Ska försöka bli lite roligare och lägga in lite fler bilder, men nu har jag faktiskt inte tid.

(Jag har klarat av att ha kvar mitt körkort i ett år idag också, så kanske borde fira med en efterrätt idag, haha!)

Hejs, ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0